Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. Lue koko psalmi 23

David Wilkerson: Jumalan rakastetut

David Wilkerson

Jumalan rakastetut

KKJMK, 223 sivua

 

David Wilkersonin kirja ”Jumalan rakastetut” on tarkoitettu rohkaisuksi vaikeuksien keskellä eläville. Jumalan lupauksista voimansa ammentava kirja on syntynyt David Wilkersonin New Yorkissa Time Square kirkossa pitämien saarnojen pohjalta. Saarnoja on lähetetty rohkaisevina kirjeinä ystäville. Nyt ne on koottu yksien kansien väliin.

 

David Wilkerson on profeetallinen saarnaaja, joka tarkkailee ajan merkkejä ja kehottaa kristittyjä vaikeuksien ilmaantuessa nostamaan päänsä. Kirjeissään Jumalan rakastetuille hän julistaa Jeesuksen olevan myös tilanteiden ja olosuhteiden Herra. Jumalan lupauksiin me voimme luottaa. Maailma voi olla kriisissä ja turvarakenteet horjua, mutta Jumalalla on aina tilanne hallinnassaan.

 

”Jumalan rakastetut” on vahva ja lukijansa lähelle tuleva kirja. Wilkerson suositteleekin, että sitä luettaisiin vain luku tai enintään kaksi päivässä. On parempi lukea kerralla pienempiä annoksia sekä käyttää aikaa myös luetun sulatteluun ja rukoilemiseen kuin ahmia kerralla suuria annoksia. Jumalan armo ja rakkaus ovat rajattomat, mutta meidän ihmisten vastaanottokyvyllä ja ymmärryksellä on rajat, jotka ovat kapeammalla kuin usein haluamme edes itse myöntää.





© 2008 Reijo Telaranta • yhteystiedot
Julkaisujärjestelmänä Verkkoviestin